Известие

Collapse
No announcement yet.

2 въпроса ? парно и термостат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от batmisho Покажи съобщение
      колега ти данекараш москвич от каде я обезваздуши моита 145-ца щто нема такова нящо тесе обезвадушават сами
      Колега не винаги се обезвъздушават сами.Понеже се били обезвъздушавали сами такива скандали вдигах в един сервиз щото щях да си прегрея колата заради "маисторите" дето работят там.На повечето има пробка или тапа на радиатора която се маха а ако така не изкара целия въздух се разхлабват и маркучите дето влизат в купето да изкара и от там!
      Fiat Punto 1.2 75 ELX
      EX-Alfa Romeo 146 1.9JTD Diesel surprise
      EX-Alfa Romeo 155 2.0 8V
      EX-Fiat Bravo 1.6 16V Sx

      Comment


      • #18
        на боксера май няма такива работи. първо проверяваш дали антифриза е на мах. палиш колата и пускаш парното на максимално горещо. изфорсираш яко двигателя и въздуха трябва да си излезе.ако не стане номера -или кранчето или запушен радиатор или модификация някаква е правена.
        горе на казанчето има един тънък маркуч.при запален двигател от него трябва да тече антифриз.
        точка

        Comment


        • #19
          да тече си антифриза няма проблеми явно е запушено радиаторчето а това въпросно кранче каде е клапа ли е какво е да проверя дали функционира както трябва

          Comment


          • #20
            колеги кажете ако се отиде на майстор какви парички ще ми вземе щото и аз го имам този проблем с парното пък и вече идва зимата
            AlfaRomeo 145 2.0 TD

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
              на боксера май няма такива работи. първо проверяваш дали антифриза е на мах. палиш колата и пускаш парното на максимално горещо. изфорсираш яко двигателя и въздуха трябва да си излезе.ако не стане номера -или кранчето или запушен радиатор или модификация някаква е правена.
              горе на казанчето има един тънък маркуч.при запален двигател от него трябва да тече антифриз.
              А аз знам,че ти много добре знаеш,че няма МАЙ,а хора,които не си вярват на очите и обвиняват целия свят,но не и себе си.Да не работи парното при нас,причината е само малък отвор,Това включва кранче,газова или просто запушени щуцери.Друго няма.Освен кръстен с добавки радиатор.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                ами приятелю, и ти знаеш че при тези коли сигурни работи няма. че ми се случва в последно време по 2-3 пъти да ремонтирам едно и също нещо докато се получи. ама пък е кеф като си я оправиш и после да даваш газ на пътя
                кранчето е вързано за врътката за топло-студено със жило.като я въртиш трябва да усещаш усилие. най-лесния тест според мен е да откачиш маркуча от тройника и да надуваш с уста към радиаторчето докато някой върти врътката топло-студено.
                точка

                Comment


                • #23
                  Е аз съм винаги за това нещата да се решават просто и лесно.Това си е най-сигурно.Сега обаче очаквам някой да ни обвини,че вместо да закачиме парното на компютърна диагностика,правиме свирки на маркучите
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #24
                    колеги благодаря много за инфото след няколко дена я почвам че си захладнява а тоя троиник каквъв е каде е

                    Comment


                    • #25
                      от термостата тръгва един сравнително тънък маркуч. стига до тройник. от тройника тръгва по-тънък маркуч към дроселовата и после най-отгоре на казанчето, а 3-тия отива към парното. надуваш него и караш някой да върти врътката. ако спира и пуска въздуха значи кранчето работи.
                      пп
                      внимавай че антифриза е малко отровен и си вземи литър антифриз и литър дейонизирана вода да долееш после.
                      Last edited by kolev; d.m.y г., 11:48.
                      точка

                      Comment


                      • #26
                        е това се казва обяснение направо си върха точно и ясно като за незнаещ човек благодаря много

                        Comment

                        Working...
                        X